ברוכים הבאים, Guest
שם משתמש סיסמה השאר אותי מחובר

נושא: מהפכה בעולם המדע!!!!!!!!

מהפכה בעולם המדע!!!!!!!! 03 פבר 2014 11:21 #1

שלום רב לכם.
אני מגיע מתחום ידיעת הארץ, בצורה מקצועית,
ותקופה ארוכה מטרידה אותי הבעיה -
איך הגיעו מים לכדור הארץ?
מתוך מחשבה זו, התגלגל במוחי רעיון זה.
הידע שלי באסטרונומיה בסיסי ביותר ולכן,
יתכנו טעויות במושגים, בשמות ובסדר הדברים, ועל כך סליחה.
אני שולח את הדברים כמו שכתבתי אותם -
בצורה חופשית ולא כל כך מסודרת, על כך אני מתנצל!
ראו בבקשה את התמונה בגדול ולא בפרטים הקטנים.
תודה וברכה.

להלן נסיון, להביא תאוריה אחרת שמנסה להסביר, איך אולי נוצרה מערכת השמש שלנו:

הארוע שאספר עליו, קרה כאן באיזור, עוד לפני שהיו בכלל כוכבי לכת.
במקום שנמצאת היום מערכת השמש שלנו, היו בעבר כנראה, זוג כוכבים ענקיים? -(כוכב כפול פיזי) ,שתי שמשות (אחת מהן - השמש שלנו), ועוד שמש אחת, (זו שכנראה שהתפוצצה, והייתה גדולה יותר מהשמש שלנו) או אולי, וריאציה אחרת שגרמה להתפוצצות בן זוגו של השמש שלנו. (אולי היו בכלל שלושה כוכבים), כוכבים אלה, כנראה סבבו בעבר, סביב כוח משיכה משותף. בשלב מסויים, פוגע בשמש הגדולה, כנראה אסטרואיד ענק או כוכב ענק, עשוי קרח בחלקו, או כולו, או אולי מקורו של הקרח במינרלים שהשתחררו עקב הפיצוץ - מינרלים חופשיים, שהתאחדו לאחר הפיצוץ, ויצרו אולי הרכב של מים, (אספקה אדירה של מימן), או כל וריאציה אחרת שהביאה בתוצאה הסופית -קרח.
בכל מקרה, ההתנגשות ארעה כנראה במקום שבו נמצאים היום, שני ענקי הגזים - צדק ושבתאי, וזאת בגלל המבנה המיוחד, שבו מסודרים כוכבי הלכת - הענקיים שבנויים מגז -באמצע (מקום ההתנגשות), ושאר כוכבי הלכת, הולכים וקטנים, מהאמצע לצדדים, כמו לקחת שני גושים ענקיים של בטון, להכניס בתוכם הרבה חומר נפץ, ולהטיס אותם במהירות אחד מול השני מה יקרה? יווצר פיצוץ עז שיעיף את חלקי הבטון הכבדים לכל עבר, אבל העשן, הפיח והגזים הקלים, יישארו באמצע (צדק ושבתאי) במקום הזה, ארעה כנראה ההתנגשות.
ומאותו רגע דרמטי, החל מבול אדיר של תוצרי ההתנגשות שעפו לכל הכיוונים. כמות גדולה מחומר ההתנגשות תעוף לכיוון השמש, שזה עתה הפכה לשחקן שמוביל את המשחק - פגיעתם על השמש, יצרה אולי את הכתמים השחורים בשמש, זהו כנראה שריד להתקפת הקרחונים והסלעים שנפלו על השמש, אין צורך לומר גושים ענקיים אלה, שפגעו בשמש, הכילו הרבה מימן, ומימן זאת אנרגיה. כנראה שכתוצאה מכך, התגבר ההיתוך הגרעיני על השמש, שאולי הייתה קטנה יותר, כמו כן, חלקים אחרים מתוצרי ההתנגשות, שטסו מול השמש, התפצלו במעופם, כמו גל שפוגע בעמוד ומתפצל לשניים, (כנראה בגלל זוית הפגיעה בהתנגשות), רובם נכנסו למסלול מצד אחד של השמש, וחלק אחר, גוף אחד גדול, וגופים קטנים יותר, עפו לכיוון הפוך, בסופו של דבר יתאחדו חלקים אלה ויהפכו לכוכב נגה, שמסתובב הפוך משאר כוכבי הלכת.
עם הזמן, כתוצאה מגשם אדיר של מטאורים, ותוך כדי כך, התעבו כל כוכבי הלכת, ויהפכו לאט לאט לצורה של כדור.
הגושים הגדולים האלה, (כדור הארץ ודומיו) כנראה שנקרעו מכוכב האם שלהם, בצורה של גוש ענק של לבה רותחת, גל קיטור ענק, שנוצר עקב הפיצוץ, קירר במהירות את קליפתם (או אולי הקור בחלל קירר את קליפתם?) תהליך שעבר על כל החלקים הגדולים שהתנתקו עקב ההתנגשות - הסיבוב, גרם ללבה שבתוך הגושים הגדולים, לנסות להדבק לדפנות הפנימיים, ותוך כדי כך, התחילו הגושים הגדולים להתנפח ולהפוך לכדור פחוס בקטבים (עקב קריסתם פנימה של הקטבים),עם התנפחות הכדור, בדיוק כמו בלון, שאם נמלא אותו במים ונסובב אותו על צירו, יקרסו הקטבים פנימה.

***אם תאוריה זו נכונה, צריכים להתגלות בחלל, כמויות גדולות של חלקי ההתפרקות.
ניתן להעמיד טלסקופ רציני באיזור - צדק ושבתאי - והטלסקופ זה, יסתובב 360 מעלות, ידלג על השמש וכוח המשיכה שלה, ששאבה אליה את כל חומרי הפיצוץ (מה שיהפוך לכוכבי לכת, הירחיים, האסטרואידים למיניהם, וכל חומר אחר שנלכד בכוח המשיכה של השמש), למעט אלו, ע״פ תאוריה זו, אמור הטלסקופ למצוא, בקו ישיר ממקום הפיצוץ, בכל המעגל, ובמרחק השווה מזמן ומרגע הפיצוץ, חלקים שהולכים ומתרחקים בחלל.

***כוח המשיכה, של חלקי הפיצוץ, שטסו סמוך לשמש, והשמש עצמה, קבעו את מיקומם של השמש, כוכבי הלכת, ושאר תוצריו של הפיצוץ בחלל עד היום. גושים אלה, שטסים במהירות, ומסתובבים, עקב מכת הדחיפה שקיבלו מהפיצוץ, עוברים בדרכם, מטר אדיר של מטאורים, קרח, קיטור וגזים, מה שיגדיל את נפחם, ויהפוך אותם סופית לכדור. וכך, תוך כדי מעופם במעגל סביב השמש, הולכים ותופסים תוך כדי כך, את מיקומה הסופי ביקום.

***כל הגושים הגדולים, שהתנתקו עקב הפיצוץ הגדול, היו במצב של לבה רותחת, בנקודת הפיצוץ, נוצר ענן ענקי של קיטור, מעורבב בחומרים וגזים אחרים, ענן זה, (או קור החלל) גרם להתקררותם המהירה של פני השטח (הקרום) של הגושים הגדולים, וכך נוצר למעשה, מקום סגור, שלבה רותחת בתוכו. ומרגע זה, יתחיל גיבוש מפריט של כל המינרלים של הגוש, המתכות הקשות, בעלות טמפרטורת התכה גבוהה ביותר, יתגבשו ראשונים במרכז, ושאר המינרלים יתגבשו - מהאמצע לכיוון הדפנות, וזה בגלל סיבוב הגוף סביב עצמו. זאת הסיבה, שלכל כוכבי הלכת יש ליבה קשיחה, מסביב הרבה ברזל, וכל השאר ידוע. אם לא היו התנאים המדויקים האלה מתקיימים, לא יכול היה, להיווצר לעולם, כדור בצורה כזאת, ובעל מבנה מיוחד כזה.

***כל פגיעה של מטאור (העשוי קרחון או כל חומר אחר), על כדור הארץ,( והיו המון כאלה,) גרם להזזה ושינוי השדה המגנטי לכיוונים שונים, וכן גם לשנויים שחלו בלוחות, שחטפו מטאורים מסוגים שונים ומשונים, במשקלים ובגדלים שונים, מפגשים אלה, אחראים כנראה, לחלק מעיצוב פני כדור הארץ. פגיעות אלה כנראה יצרו הרים, בקעות, שברים מקומיים, שברים ענקיים, וכו וכו, תקופה זאת נמשכה, עד שנפסק כמעט לחלוטין זרם המטאורים.
נראה שכדור הארץ ודומיו, קיבלו במעופם החדש סביב השמש, מכת חום חזקה מאוד, (מהשמש) וזאת כתוצאה מתוצרי הלוואי הענקיים שיפלו עליה, ויגבירו בה את ההיתוך הגרעיני.

תאוריה זו, של זוג כוכבים ענקיים -( כוכב כפול פיזי?), שתי שמשות שהיו כאן בעבר, פותרת המון בעיות שהיו סתומות, והיה קשה מאוד לתת להן הסבר שמניח את הדעת. ע״פ תאוריה זו, החלקים מתאימים, ומצטרפים לפזל שלם אחד.
זאת לדעתי, תמצית סיפורה, של מערכת השמש, כמו שהתרחשה מליוני שנים טרם זמננו.
לתאוריה זאת הגעתי - דרך העובדות הגלויות והברורות בשמים ובטבע.

עוד עניינים קטנים שעלו במוחי:

*** חלק או כל החיים בכדור שלנו, מקורם אולי באותו קרחון (קרחונים) שפגע בנו.

***אחרי הסופר נובה, כנראה נוצר גיבוש מפריט, של כל היסודות שהיו חופשיים בחלל, בדיוק כמו בסלעים פלוטוניים.

***חלקי מטאורים, שנדבקו לאסטרואיד הקרח הענק, הגיעו ממקומות שונים בחלל, כך הצטברו על פניו חומרים נדירים, שבסופו של דבר, חלקים מהם יגיעו לכדור הארץ.

***לא מבין למה, אבל כל הזמן מטרטרת לי בראש המחשבה, על עוד איזה כוח אחד שחסר בטבע - כוח הדחיפה - שעובד גם בחלל, אולי החלל עצמו, בנוי מחומר שלא ניתן עדיין למדוד אותו, או חלק ממנו, אולי בכלל, אנחנו צוללים בתוך באותו חומר, כמו דגים בים.

***כוח המשיכה שלנו, שהמקור שלו הוא - הסופר נובה - מחובר ברמה כזו או אחרת, בכל חלקי הסופר נובה, אפילו לקטנים והזעירים ביותר. לכן בעת הפיצוץ הגדול, התפזר כוח המשיכה, של שני הענקים שהתפוצצו, לכל עבר, כל חלק, ולו הקטן ביותר, נשא איתו לנצח את כוח המשיכה הייחסי של כוכבי האם שלו, ובסופו של דבר, עבר כוחו לגוף המארח.

*** נראה שטקטוניקת הלוחות, הסדקים שנוצרו בכרום, יצרו בעולמנו 12 לוחות, שגם הם נוצרו בעקבות ארוע זה, פגיעות של קרחונים ומטאורים, מסוגים שונים ומשונים, ענקיים אלה, שהסתובבו קרוב מאוד לכדור הארץ, כנראה שבשלב מאוחר, אבל לא הרבה יותר, פוגע קרחון, או קרחונים, נוספים בכדור הארץ, קרחון ענק זה, אולי פגע בנו בהיותנו כבר כדור, או קרוב לכדור, פגיעה זו אולי אחראית לטקטוניקת הלוחות, כדור לוהט, בעל כרום קשה, מקבל במכה אחת, כמות אדירה של נוזלים, סביר שיתפצל, עקב התקררות מהירה, ויהפוך למשושים, מחומשים, או כל צורה אחרת בעלת צלעות.

נראה לי, שבסופו של דבר, מסעם של כל גרמי השמים, כולם! יגיעו בסופו של דבר, בעוד מליארדי טריליוני בריבוע שנות אור, למקום שממנו באו - גוף ענקי, בצורת כדור, מוקף בדסקיות ענקיות, מגה ענקיות! של כל הגזים הקלים בטבע, (משהוא כמו כוכב שבתאי), שמסתירות בתוכן, את סיפור תחילתו של היקום, ואת סיפור סופו!

המציאות היא - חלק קטן בעולם הדמיון.

גיל בן ישי.
כל הזכויות שמורות.
המשתמשים הבאים אמרו לך תודה: maya shalom

מהפכה בעולם המדע!!!!!!!! 03 פבר 2014 21:32 #2

• razidan
  • razidan's Avatar
  • גולש מומחה
  • Posts: 118
  • Thank you received: 2
שלום גיל.
ראיתי שפרסמת את המאמר המדובר במספר פורומים, וגם כאן, שוב.
מספר אנשים הגיבו לך והסבירו את היתרונות, ובעיקר, החסרונות במאמר שלך.

אשמח לדעת, מהי מטרתך?
Meade ETX125
Celestron Skymaster 15X70

מהפכה בעולם המדע!!!!!!!! 03 פבר 2014 23:11 #3

שלום לך רזידן,
המטרה שלי היא להלחם עד יומי האחרון על נכונותה של תאוריה זאת!
כנראה שיש לא מעט בעיות בפרטים, אבל זה לא משנה את העובדה שזה בדיוק,אבל בדיוק, מה שקרה כאן.
זה, סך הכל עוד אירוע מקומי שקרה במרחבי החלל הענק הזה, ואין לי שמץ של מושג, איך אף אחד לא חשב על זה.
מי שיש לו טיפה דמיון, ומאמין לחוקי הפיזיקה, וגם יודע לפרגן, יבין מיד, שאין שום סיפור אחר למעט הסיפור הזה! מה שאני רוצה זה, שמישהו רציני, ירים את הכפפה, יעשה סדר בדברים. כמובן רזידן, אין לי צפיות גדולות שזה יקרה בארצנו שעסוקה בפלסטינים, ביבי, בנט והשטחים, הכל שטוח כאן וחד ממימד, לכן הבשורה תגיע כנראה מחו"ל. חוזר ואומר לך מר רזידן, אירוע זה, הוא שיצר את מערכת השמש שלנו! ימים, שנים, בסופו של דבר זאת תהיה המציאות המדעית שילמדו עליה בביתי ספר בעולם. תודה לך על התגובות.
גיל בן ישי

מהפכה בעולם המדע!!!!!!!! 04 פבר 2014 19:35 #4

• razidan
  • razidan's Avatar
  • גולש מומחה
  • Posts: 118
  • Thank you received: 2
צר לי להציב לך מראה מול הפנים - זה לא יקרה.
אף אחד לא יכול לצאת בהצהרות של "מהפכה בעולם המדע" ולספר סיפורים ללא סימוכין/תצפיות ופירוט מתמטי.
כבר כתבתי לך על מספר חלקים נכונים בתאוריה שלך ומספר חלקים שגויים.

כאשר בוהר ואיינשטיין פטפטו ביניהם על תורת הקוונטים, כל אחד היה מעלה בפני השני טענה אשר מהווה בעיה בתאוריה, ועל השני היה למצוא פיתרון לבעיה זו (ואכן היה מוצא פיתרון)

כאשר הצבתי בפניך את הבעיות בתאוריה שלך, פשוט פרסמת את ה"מאמר" בפורום אחר.

אני שמח שהנושא מעניין אותך, ואם ברצונך להעמיק בו - יש באינטרנט ספרים, הרצאות והרבה חומר.

בהצלחה,